نصرالله افشاری: شهیدی که حضور در عملیات را مهمتر از دیدن پسر تازه متولد شده اش دانست
ادامه راه خون شهدای کازرون
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
تبلیغات
شهدای کازرون
ارتباط با مدیر
نام :
ایمیل:
موضوع:
پیغام :
نویسندگان وبگاه
آرشیو مطالب
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 76193
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

ابزار های وب مذهبی رایگان شهدای کازرون


ابزار مذهبی وبلاگ شهدای کازرون
شهدای کازرون مرجع قالب های مذهبی رایگان توضیح توضیح توضیح توضیح
محل تبلیغات شما
نصرالله افشاری: شهیدی که حضور در عملیات را مهمتر از دیدن پسر تازه متولد شده اش دانست
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در جمعه 14 شهريور 1393 |

اری نصرالله افشاری (آرپی جی زن گردان فجر) در همان شب هنگام عبور از اروندرود خروشان وحشی در عملیات کربلای چهار به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود رسید و دیدار فرزند تازه متولد شده خویش را به قیامت گذاشت.

 

 شهدای کازرون، بعد از آن همهمه، دستور آماده حرکت و انجام عملیات داه شد. تجهیزاتم را به بدن حمایل کرده وبه سراغ عده ای از همرزمان رفتم تا خداحافظی کنم. با اولین فردی که روبرو شدم نصراله افشاری بود وی که آماده رزم بود صدایم کرد و گفت: حسین چطوری؟ گفتم: خبردار شدم که صاحب فرزند شده ای چرا برای دیدن فرزندت به کازرون نرفتی؟ گفت: دلم می خواست پسری داشته باشم که خدا آرزویم را برآورده کرد ونام او را سجاد گذاشته ام. گفتم: جنگ که تمام شدنی نیست باید به دیدار فرزندت می رفتی. نصرالله گفت: این عملیات آخر است و شرکت نکردن در آن مایه غبن و افسوس است. بعد از عملیات به سراغ سجاد خواهم رفت. اما آخرین کلامش دلم را لرزاند و برای لحظه ای در جای خویش میخکوب شدم. خدایا با چه کسانی روبرویم کرده ای؟ اینان چه تعهدی در برابر تو دارند؟ خدایا اینان برای پیروزی اسلام و حفظ دین و مملکت تا کجاها ایستاده اند؟ همانطور که باخود فکر می کردم باز صدایم زد و گفت: «حسین آیا می توانم سجادم را ببینم.» و در ستونی که به کناره اروند می رفت قرار گرفت. آری نصرالله (اسدالله) افشاری (آرپی جی زن گردان فجر) در همان شب هنگام عبور از اروندرود خروشان وحشی در عملیات کربلای چهار به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود رسید و دیدار فرزند تازه متولد شده خویش را به قیامت گذاشت.

روحش شاد و یادش گرامی باد.


شهدای کازرون

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: شهیدنصرالله افشاری, عملیات کربلای چهار, آرپی جی زن گردان فجر, عملیات آخر,
لینک دوستان ما
» وب سایت دینی باشگاه صاحب الزمان
» شهداشرمنده ایم
» عنوان لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه خون شهدای کازرون و آدرس shk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درباره وبگاه

به وبلاگ ادامه راه خون شهدای کازرون خوش آمدید
موضوعات وبگاه
برچسب ها
طراح قالب
شهدای کازرون
.: طراحی و کدنویسی قالب : شهدای کازرون :.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد.کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...